THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday 21 August 2011

love at FIRST SIGHT :)

holaaa
apa apa je lah tajuk aku ari ni :0
haha takpe blog aku kan ?
hihi
huish terima kasih kpd nurul nadia :)
kalau tidak kerana dia sapa lah aku kepada rizwan kan:)
cecite cecite :)
dlu dlu ada mamat 2 ekor kelas sbelah yg mmg buat kepala aku pusing 720 drjh :0
kembar ke mereka ?  adik beradik ke ?
npe yg sorg keding nk mmpus yg sorg okay ?
mak tak kasi mkn ke ?
berbagai spesikulasi dlm otak aku mmbuatkan aku nak muntah methylbenzene:D
tapii satu similarity pasal dorg
PENDIAM
or mybe shy shy cat :)
aku mana pnah perasan kewujudan mereka dua niee :0
bila dorg lalu je , ohh ada punn :)
hihi
time tu aku bahagia bersama bekas ex boyfie yg yg tgl kenangan yg telah semat disimpan partition spende aku :)
hmm time tu ada satu je lah lelaki dlm otak aku(ex)
bila dah kene tinggal berkat kebodohan aku , mulalah jd desperate house wife XD
kacau laki ni kacau laki tu
hihi konon nak cari jodohlah , yg aku fikir nak lupakan si mamat lama tu\
tbe2 nadia menghulurkan bantuan pbsm nya utk merawaat hatiku yg lara niee
'kacau ah bdak klas aku , mana tau sangkut'
hesh aku lomah betul klau dgn budak2 semteg
nadia tunjuk SI DIA yg mana satu dlm gamba kelas dye
woahhh comelnyaaa :) boleh ni boleh
so love at first sight aku hanya lah pada gmbar kelas yg tak seberapa nak indah tu kan ;(
yg telah di edit2 yg ada jerawat jd clean yg gemuk jd tyra bank
aku pun fikir 2x15 4x2 3x5 2x5
decision was made
'dee aku nak yg outsider je PURE OUTSIDER'
aku tak nak budak2 insider
pangai cm ayam goreng sekor2
hish
dee ckp yelaa ni pure lah ni :0
woahh time tu aku nmpak nadia mcm angel beesinar2 HAHA
aku pun miscll 01764*****
eh eh ? mcm tak dilayan je ?
tbe2 dye msg aku ni sape /
bla bla bla
aku igt lagi ayat dye
dye kata aku bakayaro
sesedap ayam rempah ckp aku bakayaro ?
igt aku ni ayam goreng ke ?
bakayaro-bodoh in japan
tak guna btol mamat niee untung kau comel , sabo jelah
hari berganti hari , spende pun dah beli baru
masuk tahun baru tutup buku lama :)
akhirnya mamat sombong ayam kfc tu jadi milik aku :)
hihi
now aku dpt diffrentiate dah kmbar 2 ekor yg aku ckp td :)
adakah love at first sight anda pada gmba kelas juga ?