THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday 5 August 2011

EID MUBARAK :)

bulan yang di tunggu dah tiba !
horeeyyy horeeyy !
sbb apa aku suka sgt nie ?
terawih , tadarus , sunat2 things ?
ehehe aku tak ckup baik utk semua tuuu :D
the main target is : ON DIET
hihi aneh aneh je aku niee
uish tp terawih tadarus aku buat okay :)
bajetbajet jee ~
ah sumpah gila bulan niee
1st week puasa je dah tnsion dgn exam
chemist lg cm hareeemmm
failed je siap lah anda utk blaja luar kelas :(
takutnyaa , tp apa aku buat ?
study very hard ?
ahh tu bukan aku , aku dok melepak
sembang mcm takde apa yg berlaku :))
pastuh kuar result ?
menangis takde laguuu :(
haha
sang pakwe tu takpelah
dah trang tang tang otaknya geliga
konon tak bce buku , sekali result berhabuk !
cesss ! wahai awak , saya tak nak pcaya dah ckp awak !
dusta semua tu tau , diam diam awak baca buku kan ??
elele malu malu ayam kfc plak nak mengaku ~
hihi takpe wak kita bersaing secara sihat utk spm nnti !
aja aja fighting !
aku mmg dah berhasrat nak kalahkan dye
mampu ke aku ?
just wait and seeeeeee
well well well
again and again
SELAMAT BERPUASA BUAT SEMUA UMAT ISLAM :)
sama sama lah kita cari ganjaran-Nya di bulan ini :)