THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday 21 August 2011

Berbuka bersama :)

its a wonderful saturday :)
why ?
berbuka bersama rakan rakan !
woah cmni cmni ,
mula mula pg tu nak jenjalan la kan beli baju raya dlu
bajet nak kuar pg , satg mak aku ckp :
'ah jgn nak ngada2, bkak puasa tu lama lg yg kau nak kuar pg2 tu asl ?'
adoyyyy , sedihnya dlm hatii ;'(
takpe lah so pkul 1 baru gerakk , aiyaaa
jumpa lah joyah2 mak enon kat ts tu syazrina and ain jafri
wow wow pahal sume cun sgt ni ?
no wonder lahhh , ptg karang nak buka puasa dgn MEREKA
hihii
pastuh2 dah setel sume tu g lah kdai mkn yg nak bukak puasa tu :)
nama dye adalah :
ALI TOMYAM , keramat hihi
saja nak promote !
hmm yg confirm dtg 16 org , bajet ?
weee 15 satu kepala
darab sana darab sini pkai kalkulator
dlm 240 , woah byk tuu nak mkn apa nie ?
hihi akhrnyha memikirkan perut2 lelaki yg bakal disantapkan
adalah bukan calang2 perut akhirnya ini lah dye lauk dye :
a) ikan kerapu saiz XXL seekor rm.33
b) ikan siakap 3 rasa 2 ekor rm 33 each
c) kangkung belacan 3 plate
d) telur bistik 4 plate
e) tomyam campur 4 bowl
f) udang tempura 4 plate
g) daging merah 4 plate
h) air  tembikai 11x
i) air belimbing , epal , orange , teh o ais limau
nyot nyet nyot nyet
RM 245
mak aii banyak nyaa mkn ?
biasalahh perut lelaki yg tenang jgn disangka bukan perut buaya :D
akhirnya azan berkumandang ~
aku setable dgn hillcrest ! hahaha
hisyam,hakam,fawwaz,ewan aku
weee bedebar den eh
satg aku tgk nadia tuangkan nasi utk para2 teruna dan puteri
aku aku ? perlu ke wat cmtu jgak ?
iskh , akhrnya fawwaz buat first step
cecece malu2 kuceng , hakam pun
ciput je aku tgk dorg amek nasi tu , lauk pun
aku dah risau , ai sikitnya ?
bayar mahal nii
wat lek wat peace
perangai sebenar tak kuar lagi hihi
AHHAHA
sikit sikit lama2 jd bukit
hakam dgn manja nya meminta hisyam kopek kan ikan utknyaa
alalala so sweet
tbe2 aku tgk makin lama makin ganas
hakam dah start pkai tgn , fawaz tmbh nasi hihi
lawaktgk dorg mkn
malu2 la konon
satgi dorg ckp , wan kau nak tak lg ikan ni ?
ewan geleng
haaa dye kasi angkat ikan tu letak dlm pnggan dye maka
mereka bertiga(hisyam,hakam,fawaz)
lapah lah ikan tu
pewww berpeluh aku tgk dorg mkn :)
tp aku seronok !
asal kan dorg puas dan rasa berbaloi :)
so plan berjalan dgn jayanyaa :)
snap sana snap sini
solat di masjid rmai2 :0
alhamdulillah :)