THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday 24 July 2011

hari yg seronok!

guyssssss ready to hit on the floor !
aku dapat dah speaker idaman tu !
setiap mlm aku nak clubbing smpai muntah hijau :)
yarkhhhh
cecite cecite
mle2 igt nak gerak pg lah kan ?
last2 pkul 11 baru kuar umah , ting tong sian ewan tgu aku lama :)
thnx sayang sorryy :)
then kami pun pergi tmpat pertemuan
di mana : petaling street
ceh nana ni takde tmpat senonoh ckit ke yg kau boleh setkan ?
dah mcm pusher bertauliah nak jumpa kat situ :)
dah lama tak pegi situ so aku cm blank ??
mana plak lah ps tu sorok ehhh
takkan hantu kopek kott hihi
jalan sana jalan sini mcm takde pegangan haha
dah peluh sana peluh sini
ketiak aku pun dah lecak lecak ewww geli lah nana ni tak senonoh betul :D
ada aku kesah ? cak cak cak
pastuh dah jumpa ;)
amboiii rmainyaa org pack nak mmpus
sumpah tak pegi dah !
then keputusan di ambil menapak lah aku dgn sang pkwe ke msjid jamek :)
mkn mkn mkn , ni perut budak kempeng pun cpat lapo , siannnnn haha
dah tu kteorg cll ain ?
truutt truttt truuttt
tak angkat , alahai hati aku mula lah jd asam kecut
ain antar msg dye kata lps zohor baru bertolak , ok ok
aku legaaa ~
kteorg gerak pulak ke klcc
tersempak dgn budak sekolah
so expression aku ? buat2 tak nmpak
rabun lah katakannnn
pkwe aku je nmpk , hihi
lepak sana lepak sini
aku pndang kau kau pndang aku
ntahpapentah kami lakukan di sana
ah anyway cikgu smtg , saya tak perlu jd 35 pelajar terbaik sekolah pun dpt pergi dgn kerap ckgu oii
cmni ke nak rise spirit students
g klcc je ? p lah antar cuti2 mlysia kat lngkawi ke , baru la belumba lumba sume nak jd cemerlang !
ni g klcc , wtfish ? masuk petrosains? hey kemon lah teachers haha
back to main topic :S
dah tu ain antar msg dye kata dah smpai kat kl cntral
alahai bdak mnja kan mcm 'sindelela' nak main jmput2 haha
kteorg gerak ts ! tmpat budak2 :)
tujuan ?
cari bday present buat si ketua kelas yg hot yg hndsome yg cute
jd rebutan rupawan meka 2 and elek 2
bertandinglah secara sihat !
aku dgn ain decide nak bg tshirt je :)
terlalu byk pilihan tshirts calon2 nya adalah :
a) elmo shirt in red color , nice enough !
b) blue shirt with cool design but no size for afif afnan yg pndek tu haishhh
c) domo shirt yg various color brown,black,grey,white cun plakkk
d) blue shirt jugak simple but totally nice found at apek tua's shop yg ada jual sependa mlm petama sekali :DD
setelah penat tawaf buat sa'ie mcm2 lglah
kami decide amik D
untung apek tuu :)
baju tu based on afif favourite color , demand kau eh fif ?
haa aku harap mamat tu appreciate , tak appreciate aku buat penyek2 dye buat tempe
pnat tau cari kau pnya present !!!
ni ni pinggang aku sape nak gnti ?
dah senget sbelah , lutut aku dah ke belakang dah hahah
and at last barang aku , speaker yg bakal gegar blok F ! geng ready for rock and roll!
sory nono sory fefe
i have to , makin lama aku kat asrma tu makin putus fius mcm myat hidup pun ada
mcm rempeyek goreng pun ada ?
wheres the fire ? takde kene mengena !
so ni ada gmba kenang kenangan

thnx 'ain sudi teman aku dgn ewan cari barang :)
thnx b sudi teman org yg byk merungut niee :))
thnx for u guyss :))
for 'ain about irfan tu , aku tau kau tabah :D
be strong girl , kteorg ada :)
blaja elok2 ayah kau msti hapy kat sana :))
semoga dia ditempatkan di kalangan orang yg berimann aminn

utk rizwannnn ansyaruddin !
tlglah aku sayang kau more than words can say ! haha
kau lah budak nerd budak baik di hati aku :))
i love you guysss